V avgustu 2024 je Xiaomi dosegel pomemben mejnik, saj se je po podatkih raziskovalne družbe Counterpoint Research ponovno povzpel na drugo mesto po globalni prodaji pametnih telefonov. S tem je kitajska znamka prehitela Apple, ki je zdrsnil na tretje mesto, medtem ko je Samsung ohranil vodilno pozicijo.
Za Xiaomi je to velik uspeh, saj so drugo mesto dosegli prvič po letu 2021, potem ko so bili lani zelo blizu.
Xiaomijev uspeh temelji na strateškem pristopu in močni prodaji
Xiaomi je v avgustu obdržal enake količine pošiljk kot v prejšnjih mesecih, medtem ko je Apple zabeležil sezonski upad tik pred lansiranjem novega telefona iPhone 16. Glavni dejavnik za uspeh Xiaomija je bila predvsem rast prodaje v segmentu naprav, ki stanejo manj kot 200 dolarjev, zlasti s serijo Redmi 13. Telefoni Redmi Note 13 Pro 4G, Pro 5G in Pro+ 5G so dosegli veliko rast prodaje v Indiji, jugovzhodni Aziji, Latinski Ameriki, Bližnjem vzhodu in Afriki.
Raziskovalni direktor Tarun Pathak pri Counterpoint Research je povedal: “Xiaomi je letos sprejel bolj vitko produktno strategijo, svoje moči je osredotočil na ustvarjanje enega osrednjega modela za vsak cenovni razred, namesto da bi v enem segmentu lansiral več naprav. Poleg tega je ponovno okrepil prodajo in marketinško usmerjenost ter hkrati nadaljeval širitev na nove trge in utrjeval svoj položaj na obstoječih trgih. Medtem ko naprave iz nižjega do srednjega razreda še vedno dosegajo dobre rezultate za Xiaomi, je podjetje prav tako prodrlo v premium segment z zložljivimi in ‘ultra’ napravami.”
Xiaomi v letu 2024 beleži 22% rast prodaje
Pri Counterpoint Research so še navedli, da je bil Xiaomi ena izmed najhitreje rastočih blagovnih znamk v prvi polovici leta 2024. Na letni ravni so namreč dosegli 22% rast prodajnih količin. Čeprav se bo rast najverjetneje umirila v drugi polovici leta, bo Xiaomi najverjetneje še vedno zabeležil močno dvomestno rast za celotno leto 2024.
Ta uspeh Xiaomija kaže na njegovo sposobnost prilagajanja tržnim razmeram in učinkovitega tekmovanja z največjimi igralci na trgu pametnih telefonov. Z zanimanjem bomo spremljali, kako se bo podjetje razvijalo v prihodnosti in ali bo lahko ohranilo svoj položaj med vodilnimi znamkami.