Apple bo od prihodnjega leta dalje v vseh svojih iPhone modelih uporabljal zaslone z organskimi svetlečimi diodami (OLED), vključno z nižjecenovnim modelom iPhone SE, ki je doslej uporabljal tekočekristalne zaslone (LCD). Ta poteza pomeni konec uporabe LCD zaslonov v iPhonih, kar bo iz posla z Applom izključilo japonska dobavitelja Japan Display (JDI) in Sharp.
JDI in Sharp sta imela pred desetletjem še približno 70-odstotni tržni delež pri dobavi zaslonov za iPhone. V zadnjih letih pa sta zaradi Applovega prehoda na OLED zaslone za premijske modele, LCD zaslone dobavljala le še za iPhone SE. Južnokorejska in kitajska podjetja so zdaj postala prevladujoči proizvajalci OLED zaslonov.
Po navedbah več virov je Apple že začel oddajati naročila za OLED zaslone za prihajajoči iPhone SE pri kitajskem podjetju BOE Technology Group in južnokorejskem LG Display. Ta sprememba bo prinesla OLED zaslon tudi v prenovljen model SE, ki je predviden za prihodnje leto, poleg modelov iPhone in premijskih modelov iPhone Pro.
Samsung Electronics iz Južne Koreje trenutno obvladuje približno polovico trga OLED zaslonov za iPhone, LG Display ima približno 30-odstotni delež, medtem ko kitajski BOE zavzema približno 20 odstotkov. Ne JDI ne Sharp ne proizvajata OLED zaslonov za pametne telefone v množičnem obsegu, njuna dobava LCD zaslonov za iPhone pa se bo z ukinitvijo starejših modelov SE zaključila.
OLED zasloni ustvarjajo slike z uporabo organskih spojin v rdeči, zeleni in modri barvi, ki same oddajajo svetlobo. Ker ne potrebujejo osvetlitve ozadja, lahko prikazujejo bolj živahne barve in ostrejši kontrast kot LCD zasloni. Zaradi naraščajočega povpraševanja po pametnih telefonih za gledanje filmov, športnih dogodkov in igranje iger, je Samsung že leta 2009 začel prodajati OLED zaslone kot zamenjavo za LCD zaslone.
Apple je prvič uporabil OLED zaslone v iPhonu X, ki je bil predstavljen leta 2017. Od takrat naprej je podjetje postopoma prehajalo z LCD zaslonov na OLED zaslone pri svojih premijskih modelih. Okoli leta 2015 sta JDI in Sharp letno dostavljala skoraj 200 milijonov LCD zaslonov za iPhone, vendar je ta številka do leta 2023 padla na približno 20 milijonov.
Japonski proizvajalci so do nedavnega še vedno računali na Apple kot svojega glavnega kupca. JDI je na primer nekoč pridobil 60 odstotkov svojih prihodkov od Appla. Vendar pa je prehod na OLED zaslone povzročil presežne zmogljivosti v proizvodnji. Podjetje je beležilo čiste izgube deset zaporednih let do marca letos. Čeprav JDI razvija energijsko učinkovite OLED zaslone, trenutno dobavlja le majhne OLED zaslone za naprave, kot je Apple Watch. Sharp medtem zmanjšuje svojo proizvodnjo LCD zaslonov.