Home » Appleov rekordni dobiček kljub padcu prodaje na Kitajskem

Appleov rekordni dobiček kljub padcu prodaje na Kitajskem

Ameriški tehnološki velikan Apple je v drugem četrtletju leta 2024 dosegel rekordni dobiček v višini 21,4 milijarde dolarjev, kar je 5 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Ta izjemen rezultat je presenetil analitike, ki so sicer pričakovali uspešno poslovanje, a nekoliko nižji dobiček.

Rast dobička kljub padcu prodaje telefonov

Kljub impresivnemu dosežku rekordnega dobička se je prodaja Applovih pametnih telefonov iPhone v drugem četrtletju leta 2024 zmanjšala za 0,9 odstotka. Ta padec je delno posledica upadanja prodaje na ključnem kitajskem trgu, kjer se je prodaja iPhonov zmanjšala za 6,5 odstotka v primerjavi z istim obdobjem lani, kar je več od napovedi analitikov. Vendar je Apple uspel nadomestiti ta izpad z rastjo prodaje v drugih kategorijah izdelkov. Prodaja tabličnih računalnikov iPad je na primer zabeležila znatno rast, kar je prispevalo k skupnim prihodkom podjetja v višini 85,8 milijarde dolarjev. Ta raznolikost ponudbe izdelkov se je izkazala za ključno prednost, ki omogoča Applu, da ostane uspešen tudi ob nihanjih na posameznih trgih ali v posameznih kategorijah izdelkov.

Kljub izzivom, s katerimi se Apple sooča na kitajskem trgu, je izvršni direktor Tim Cook izrazil neomajen optimizem glede prihodnosti podjetja v tej regiji. Poudaril je, da je treba upad prodaje v drugem četrtletju obravnavati v kontekstu, saj je delno posledica zunanjih dejavnikov, kot so nihanja menjalnih tečajev, ki so vplivala na finančne rezultate. Poleg tega je Cook izpostavil pozitivne trende, kot je ponovna rast prodaje iPadov na Kitajskem, kar kaže na okrepljeno povpraševanje po Applovih izdelkih in potencial za nadaljnjo rast na tem ključnem trgu.

Cookova izjava odraža zaupanje v dolgoročno strategijo podjetja na Kitajskem in prepričanje, da lahko Apple s svojo inovativnostjo, kakovostjo izdelkov in močno blagovno znamko še naprej privablja kitajske potrošnike. Izpostavil je tudi pomen prilagajanja lokalnim potrebam in željam, kar vključuje razvoj izdelkov in storitev, ki so posebej prilagojeni kitajskemu trgu.

Vlaganja v umetno inteligenco

Tim Cook je poudaril strateško pomembnost umetne inteligence za Apple in napovedal znatna vlaganja v razvoj orodij, ki temeljijo na tej tehnologiji. Poudaril je, da bo umetna inteligenca igrala ključno vlogo pri ohranjanju konkurenčnosti podjetja na globalnem trgu, zlasti glede na hitro spreminjajoče se tehnološko okolje in vse večje zanimanje potrošnikov za napredne funkcije, ki jih omogoča umetna inteligenca.

Analitiki se strinjajo s Cookovo oceno in menijo, da je uspešen razvoj in integracija umetne inteligence v Applove izdelke in storitve ključnega pomena za dolgoročno rast in uspeh podjetja. Poudarjajo, da bo umetna inteligenca omogočila izboljšanje uporabniške izkušnje, personalizacijo storitev, optimizacijo poslovnih procesov in razvoj inovativnih produktov. Poleg tega bo Apple z vlaganjem v umetno inteligenco lahko učinkoviteje konkuriral drugim tehnološkim velikanom, kot so Google, Microsoft in Amazon, ki prav tako vlagajo ogromna sredstva v to področje.

Applovi rekordni rezultati v drugem četrtletju leta 2024 so dokaz odpornosti in inovativnosti podjetja. Kljub izzivom na kitajskem trgu in padcu prodaje pametnih telefonov je Apple uspel doseči izjemen dobiček, kar kaže na njegovo sposobnost prilagajanja in rasti v dinamičnem tehnološkem okolju.

Scroll to Top